Problem

Hoppas ni läste mitt andra inlägg vid namn problem.. ;)
 
Men nu till det riktiga problemet (som var jättelångt och som jag råkade delita men mina klumpiga fingrar) 
 
Jag börgar:
 
Jag körde godsloppet i VG. Jag hade kört alla lopp och detta var ett av dom sista. 
 
 
 
 
 
Bobbo snubblade till och stannade. Helt. Han stog blixtstilla. Jag ringde mamm och vi baxade upp honom i transporten under höga protester från han. Jag var rädd eftersom det värkligen inte var likt honom..? 
 
Vi tog honom till veterinären och hon tittade noga igenom hela honom. INGET va fel. Hon sa oxå att det kunde va överbelastning.. Vilket betydde att han hade tränat för mycket på sistone. Hon frågade mamma och hom sa
att jag var med i JUT (kmr ni ihåg Jorviks Utväcklings Team MAILA MAILA) och att vi hade träningar 3-5 gng i veckan. Veterinären frågade hur hårt vi tränade och mamma sa att det var ALLA lopp på jorvik. Det är det ju (;D) Hon sa att vi skulle dra ner på träningen och ta det lungt ett tag ;( Jag vart ledsen och förkölarade att man måste gå på alla träningar. Hon sa att om jag pressade honom för mycket kunde dettra bli en vana. Så jag gav mig och måste dra ner på tränimge ett tag ;(
 
 
Väl hemma satte jag honom bandet en kvart och sedan skrittkarusell i en halv timme. Jag är nöjd över honom idag ändå ;)
 
Lvl 14 <33
 
Min snabba outfit! <33
 
Denna vackra bild igen! LOVE U POWNIE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback