Oj det slog mig tanken 8D

Heej 8D
Slog mig tanken att dra ut på någon semester med Diamond!
Ja, fick tanken av Cat ;)
Till GÅD!
Jo, men dra till sommarstugan där?
 
CAT, du får gärna dela stugan med mig :3
Sog att du fråga Joppi ;) Eftersom du slog mig tanken och kanske inte fåt svar av Joppi än så får du gärna bo med mig 8D Skulle vara härligt att ha lite sällis ;D Mejla eller komentera! <33
 
Vet inte hur länge jag kommer va där men x') Ska kanske(inte) byta hemstall dåe, jo i och försig så mst jag nog det  ändå xD Jo men Diamond och jag kanse är där en månad eller 2? Ja men nu ska jag dra till GÅD, höra om Cat vill va med mig och Diamond under en härlig lång tid :) SEMESTEER <33
Jag i ROOOSA palats :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback