Jag har nu startat upp klubben!! Jag tar in alla medlemmar med en regel: Du måste vara Star Rider. Om din SR går ut när du är med i NH sparkas du inte ut. 

 

TILLÄGG: Jag vet att det är mycket text men läs allt för säkerhetsskull. Allt detta kan vara bra att veta!

Hejsan allihopa. (:

 
Mitt namn är Hanna Goldnight och jag bloggar HÄR. Jag skapade denna klubben 23/12 (tror jag... :s).
Jag äger denna klubben och driver den själv, fast med ett sammarbete med SRC. Jag hoppas ni kommer trivas. :) 
 
 
Planeringar: När vi nått upp till ca 10 medlemmar kommer jag leda ett event där jag pratar om vad som kommer hända under den närmaste tiden etc. Efter det kommer det att vara spökkvällar, grillkvällar, stjärnletning och mycket mer.
 
Sammarbete: SRC ägd av Alma Sunhill.
 
Blogg: Northhorses.bloggo.nu
 
Klubbklädsel: 
Hjälm: Firgroves deluxe-hjälm
Jacka:  Firgroves deluxe-jacka
Byxor:  Firgroves deluxe-byxor
Stövlar:  Firgroves deluxe-stövlar
Handskar: Firgroves deluxe-handskar
 
Hästen:
Träns: 
Firgroves deluxe-träns
Sadel: 
Firgroves deluxe-sadel
Schabrak: Firgroves deluxe-schabrak
Benlindor: 
Firgroves deluxe-benlindor
 
OBS! Klubbkläderna är EJ obligatoriska.
 
Hur det är med "levlar" i klubben:
Novis: Förbjudet
Medlem: Ingen
StallflickaBara att säga till!
ElevAlla blir elever automatiskt
RidlärareFörst måste du bestämma vad du vill träna i. Hoppning, Dressyr, Fälttävlan och Western. Efter det, mejlar du mig, om att gå ett prov. Sen så får du hålla en lektion där jag avgör om du är lämplig eller inte. Sedan får vi komma överrens om en dag som passar, och så undervisar du  i den gren du valt för de andra i klubben. Du får även be att dem i klubben har på sig klädsel som passar till grenen.
MästareOm vi har ett event där det ingår en tävling, den som vinner får x antal veckor/dagar som mästare. Detta bestäms innan eventet av mig.
Erfaren Ryttare: För att bli ER (Erfaren Ryttare) måste du kontakta mig direkt i spelet. (Alltså i klubbchatt/vänchatt eller mejl.) Du får välja 3 lopp som vi kollar, om våra krav stämmer in så blir du ER. OBS! Varje månad den första (T ex 1 januari, 1 Juni, 1 November), så blir alla vanliga elever igen. Om du vill vara ER igen måste du fråga igen så gör jag en ny kontroll.
Klubbledare: Ej tillgängligt.
 
Regler:
  • Man behandlar ALLA i klubben snällt och ignorerar inte någon. Här tolereras ingen utfrysning.
  • På event mm ska du ha med ett glatt humör. Ja, det är en regel!
  • Mer kommer
Annan bra säkerhetsinformation:
  • Att bli illa behandlad är aldrig okej. Om du känt dig kränkt/förolämpad av någon, mejla GENAST mig, och var noga med att du tydligt beskriver vad som hänt och vem som gjort det. INGEN information går vidare till en annan person. 
  • Om du har frågor, mejla mig.
  • Mer kommer!
 
Schema:
Måndagar: Event (endast NH)
Tisdagar: Klubbmöte (Ibland, annars lektion i dressyr *)
Onsdag: Alma kör lekar med NH & SRC då jag är på innebandy
Torsdag: Lektion hoppning *
Fredag: Event (NH & SRC)
Lördag: Disco *
Söndag: Lektion fälttävlan *.
 
Dagar avslutade med en * är en ledig dag, detta är bara lite för att umgås mer och ha kul! :)
 
 
 Hoppas att du som är ny i klubben kommer trivas!
/Hanna och Ellen
 
 Jag är klubbledare för NH nurå! Kulkul!!
Text tagen från babyjumpersso.bloggo.nu
 
 
Vill du vara med..? Visst! Maila mig eller Hanni bara <33
 
 
Hanna Goldninght
Ellen Sealand