MLC-Träning :)

Heej :)
Matte tränade mig i MLC idag 8D
Haha :) SKIT bra gick det 8D
Vi travar, jag var skit het xD
Vänta på mattes skänkling....hade öronen på skaft och huvudet i vädert :3
IGÅÅÅNG 8D Oj vad pigg jag var mwihihi...:3
AZUUUM fin bild <33 ;* Finaste EVER <33 (Av Lolli)
Jag var lite busig och hoppa för långt i från, men jag och matte klarade det ser det ut som 8D
Men allvarligt, jag bockade ingenting under MLC passet 8D
Hoppa snällt över muren c:
SNABB SOM VINDEEN ÄR JAG 8D VILL vinna nästa MLC ;)
Hopp över gaaapet 8D
SÅ HIMLA SNYYYGG BIIILD <33 (Av Lolli)
Snabbt 8D
Oho oho oho! c:
Vid Pole Bendningen gick det as fort 8D Haha, matte sängte farten då :c
Gick jätte fort här 8D
Här hackade det sa matte ;) Nja, inte för mig då...marcken tror jag hacka xD
Hoopp 8D Kolla tyglarna O.o
KLAART 8D
 
Jag var pigg och het 8D HAHA XD (Enligt matte...)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback