Mitt första GC 2:a, men blev 11:a D':

Heej ;(
Mitt första GC gick bra, men är lite eh väldigt...besviken! :'(
KUNDE HA KOMMIT TVÅAAAA! DX
Buäh! Kom 11 >.<
Jag bah: OMG MITT FÖRSTA GC!! 8D
Hitta en rolig person O.o
Figroves??
...
8D
Fina priser! Grr...2:a platsen var miiin...grr..<3
YEEEY 8D Taggad xD
2:00
1:00
Tack Joppi <3 ;*
10...
5...
Piiinsamt! 10/11 x']
Låg 10:a i starten, allt gick bra o så! Joppi låg 2:a :D
4 O.o
Alltså OMG O.o
4:a fortfarande! 8D Joppis dator "dampade".
2:A 8D
Fortsatte :'D
8DDD
3:a failade lite, krocka in i väggen xD
Akta mig för "gubbarna" xD
Sprang fel väg, trodde att hon som låg 2:a visste vägen :'(
7:a..
MEH LOOLLI! >.<
Fortsatte, 10:a...
10.a..
Snart måål...
Slutade som 11 >.< :'(
Okej, bara tagga nästa lopp!
 
 
PS: Nu i efterhand kommer jag på att jag INTE hade Fiona med mig, hon gav mig tur i MLC, Fiffi kaaanske i GC! 8D Ska prova med henne kl.20:00!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback