Ganska roligt rekord 8D

Haha :3
Gaanska roligt rekord va?
Haha 8D EXAKT 20 var ju roligt 8D
 
VIKTIGT ATT LÄSA SÅ ATT DU FATTAR NÅGOT I NÄSTA INLÄÄÄGG! <3
 
Ska prova rida Ewa s lilla polle nu :)
Lilla oc lilla var att ta i...den är ganska stor xD
Större en Diamond dåe ;)
Och ehum, den hästen eh...xD
 
Hon behöver hjälp med honom xD Det är, jo vad ska man säga? En ganska busig häst c:
Ehum...jo, jag kommer nog ramla av några gånger 8D Haha xD
DÄRFÖR behöver hon hjälp!
Det är ganska konstigt för att den är också brun :)
Skit söt <33 Haha xD Såg när Ewa red, man kunde inte hålla sig för skratt x)
Haha...<3 Det är samma ras och så ;)
 
Jag trivs med hannosar :D Lite lustigt ändå! Eller hur? Nej, det var ju jag som tipsa om den hästen(innan hon köpte den, nej den var inte uppfödd på hennes gård) xD
Jo men när jag red den(har haft den på lån innan Ewa ägde honom xD)  så var den så söt och lyssna på mig ;D
Hade faktis tänkt köpa den! Men sedan, när Diamond på min mammas gård, när han var 3, red jag in honom...tyckte det var skit drygt när jag då ville ha tiden med att leta häst ;) Men jag red in han :) Tur var det! Mamma hade allvarligt tänkt sig att den hästen skulle bli min cx Haha...
 
Ja månader gick och han blev inriden i min style så, jag fäste mig vid honom 8D
Ja, men ska bli kul att få rida lilla Fire igen 8D
Trodde inte han var ett SÅ stort problem :/
Ägaren innan mst ridit honom fel och DÄRFÖR sålt honom :(
Skulle aldrig gjort det om det hade varit jag! 
Blir kanske att jag får hjälpa henne med han. Man kan ju inte säga nej!
 
Aja, mst hjälpa hästen nu! Hej då :)
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback