We Are Back Goldking ~ We Are Best

Som ni ser på rubriken, WE ARE BACK. ♥
Vi har varit hos veterinären typ ca 3 ggr i veckan sen han var där förrut. Fick mail i morse(då han varit där igår) eftersom vi kollat ryggen på honom, att han ska börja jobbas i galoppen och hoppningen igen :D Sååå kul, blev as glad! Så alldeles nyss var jag ut med honom, vill ha snö snart :(
Det var bättre att man lät han springa enligt veterinären. För om jag bromsar honom så skuts han rygg "upp" då han börjar jobbas mer...
Han var så fin! ♥ Så jag och mamma(Judy) bestämde att vi skulle hoppas ca 40-50 nu på han. Mamma var så snäll och kom hit över helgen! 
Mamma tyckte det var bra också att han skulle hoppas ute i skogen så vi drog dit ;) Mamma låg typ inkurad under en stock när hon tog denna bilden HAHAHA XD
Hehe. Ser ut som en failad landning men ni ser huvudet på han, BUUUS. Jag där imot var inte berädd xD
Efter passet fick han en morot ♥
 

Åååååh, vi är tillbaks! Vad jag läääängtat :D ♥
 
*DREAM* ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback