Luciafestivalen 14e december 2013 :D

HEEJ :D Var med på luciafestivalen idag! Det var askul! Terräng, gissa vem jag hade med mig? ;) Fire, ofc!
Innan vi började :)
Övade banan och failade och failade, gick inte alls bra. Fast var ju nervös eftersom jag har startnummer 3 ;)
HAHA XD
Ni ser hur många vi blev efter ett tag!
Efter "aah :D" så var det efter loppet, var nervös och failade 2 ggr. (Tog inga bilder under tiden jag körde på allvar, ville inte störas med det så ;))
Efter att jag kört peppade jag Cicci lite, hon var ju nervös. Eh ganska mycket xD
Vi var asmånga :D Snart ska Cicci starta.
Ciccis start! HEEELA hennes händer skakade xD (Sitter juh' brevid henne så ;D)
Snart är hon i mål!
HOPP IN! Och hon bah: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! (IRL)
Haha B) Hon är sjukt nöjd eftersom Goldflower inte är en duktig terränghäst ;)

Jag fick tyvärr inte någon plasering :(
 
Fast askul ändå ju!! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback