Gårdagens Ridpass - Räven - RH

Hej! Jag och Cicci tog med våra pojkar till Ridhuset igår kväll och hoppade. Har tyvärr ingen bild på Cicci's kille ♥
ELLER JO :D
Han heter Coolbrother :) Tror att han landat från ett hinder där de kom liiite snett xD
Jag värmde upp på ca 40 först. Men här på bilden är det 50 cm.
Han skuttade fint över!
 
Haha xD Hoppade ca 70-80 här. Skulle lägga en volt och komma på hindret, såhär:
 
Så det blev ganska snävt, han fattade nog inte att han skulle hoppa så när ett hinder stod där fick han kasta sig upp och svänga i luften för en snygg volt x'D
Han flög fint över sen ♥
Fint skutt, ser ni hur biffig han ser ut på bogen ♥.♥
Jag gick sen över på det lite högre och då blev han stark :) Ni ser att jag kastade mig fram och att tyglarna är helt böjda typ! Fast det var för att jag halvsläppte dem och slängde mig upp i luften haha.
Han har ett sådant vackert språng! ♥
Sen flög han perfekt över sista hoppet ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback