Röd o Gul :D

SÅÅÅÅ typiskt mig att hitta på ngt udda liksom! Ville hitta på ngt nytt idag o det gjorde jag defenitivt :D
ÄLSKAR den *-* Liksom...! ♥ Ååå haha. Nej men allvarligt...har JAG gjort den?! ÄLSKAR DEN ♥.♥
 
Om jag troligtvis hade sett ungerfär en sådan outfit på ngn annan spelare eller blogg mm skulle jag tänka: Men ee...
 
Fast i efterhand skulle jag troligtvis oxå testa en sådan, nästan lika dan och bah: OMG gu va vacker den va igentligen ju! *-* Så liksom - förstår om ni tänker: Eeeh....älskar hon den verkligen...? Den var ju...inte så fin..:s
 
Haha, nej men jag brukar tänka så förs när jag ser en outfit jag verkligen INTE gillar. FÖRST ja xD
Man kan försöka ändå och kanske man gillar den! Hehe, hoppas ni inte tror att jag gjorde detta för ngn annans outfit men förstår liksom hur ni kanske tycker om denna ;)
 
PS: ALLA HAR JU OLIKA ÅSIKTER :)
 
Men vad tyckte du om min Outfit?
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback