Hiss & diss

Tjatja!
Tänkte hissa och dissa på race.
 
Hiss:
 
 Vill hissa väderkvarns tävlingen! Det är det ända loppet med mer "material" än i vanliga fall.
Jag tycker det är intressant och det är kul att hitta på nya genvägar. Det är mitt favoritlopp och jag kör det dagligen! ;)
 
Diss:
 

 Vill värkligen dissa kanintävlingen. Jag tycker att det är jobbigt,och iriterar mig på hur kaninerna låter när man fångar dom. Jobbiigt!! Men tyvärr så kör jag ju detta varje gång jag levlar. Och jag håller alltid tummarna för att jag ska klara det! D:
 
Så diss på den!
 

Alla har ju såklart olika åsikter. Vissa kanske älskar kanintävlingen,men hatar värderkvarnsloppet?
 
Så vad tycker du? vilket lopp skulle du vilja hissa?? ;)
Och vilket mst du bara dissa??
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Loooolli <33

Exakt dom du xD

Svar: ;) Va bra då! <3 ;D
Starstableryttarna

2013-08-16 @ 18:19:48 / URL: http://www.starstableryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback