Armen...

Hej! Skriver detta med en jätte ond arm >.< Gör faktist skit ont. Var med några kompisar...jag skulle ställa mig på någras ben :s Ja och sen börjar allt gunga. Alla började röra på sig! Och jag stod ju på 2 kompisars ben. Så jag ramlade ju bakot. Snett bakot, med högerarmen (den jag skriver med mm) och landade på marken med en smäll. Det knakade till i armen :s Usch. Men jag hade så ont så jag kunde inte resa mig upp!! Det kan vara en spricka i armen. We don't know...men tur så ska vi ha hit 2 läkare i morron XD HAHA. Ja vi ska ha kräftskiva c: Då ska dem få kolla på armen. 
 
Vi ska avvackta tills i morron så får vi se c; Men inget mer bloggande idag. Måste försöka ta mig in på Star Stable om jag kan! Så om ni ser mig, så kanske det går xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback