1,30 m barbacka! (:O)

Haha woooh!
Shit vad Elvis levererade idag!! Gud...
 
Skrittade och travade ner till RH. Sen värmde jag upp på en åttvolt 
i galopp. Hoppade några lägre hinder på kke 90 cm. ;)
Sen satte jag igång,och fick mig en liten chock.
Jag hade väntat mig att flyga genom luften som en kanonkula och smaka sand flera gånger.
Men istället så lyfte Elvis över mig försiktigt och snyggt! Gud! SHIIT!
ÄR HELT EXALTERAD! XDD Haha men seriöst känns sjukt skönt att vi klarade det!!
 
Joppi var föresten med och red sin ny inhoppade Cinta. Dom tog det dock lite lugnare...XD
Men tyckte Cinta såg suuper ut och bara flög över hindren! Utan rädsla!
 
Men nu till bilderna:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback