Oj oj oj, vilket ridpass x'D

Heej c8
GUD vilket ridpass jag hade idag x'D
Hehe, jag värmde upp vid Steves. Inga bilder visas x'D
Ridläraren och jag :)
Och Klara som var med :D

Hoppning för unghästar i RH :)
Amanda visade på ett hinder hur vi skulle hoppa :)
Rosebelle var jätte duktig!
 
Klara hoppade vääääääldigt högt x'D
Och jag också x'D Duktig prins Dreamrunner <3
 
Sen visade Amanda oss på ett till hinder:
Högt 8D
Båda två flög galant över :)
Och sen jag! Det gick jätte bra <3 Runner var så duktig ;*
Hans första hopp lektion o.O
Men han har hoppats tidigare ;)
 
Sen fick Klara lov att gå...
Då skulle vi hoppa bana :) Amanda visar:
 
 
 
 
 
Sen var det min tur....:
Han flög över hindren :D
T.o.m på dem högre! <3
Bravo :D
Dem allra högsta gillade han x'D
Sen tog jag inge fler bilder ;)
 
 
ANMÄLNINGEN TILL TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD :) INFORMATION KOMMER!! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback