Fakta om Darkdancer (Dario)

 
 
 
Darkdancer föddes i Danmark,men har levt resten av 6 åriga liv på Irland. Han är alltså av rasen Danskt Varmblod. Nu ska jag försöka berätta all fakta jag kaan om honom.
 
Fullständiga namn: Darkdancer
Ras:Danskt Varmblod.
Smeknamn: Dario
Mankhöjd:176 cm.
Färg:Svart med vita strumpor.
Intressen:Dressyr och att jobba med nya övningar och störa en när man vill va ifred. ;)
Temprament: Lugn som en filbunke hela tiden. Nyfiken som få.
Favoritutrustning:Vita benlindor och svart lädergrimma från förra ägaren.
Favoritgodis: Klementin. Därför har jag hela ryggan full med det.
Stallplats: Han står i den lilla boxen brevid den stora i mitt privatstall.
 
Nu undrar ni kanske vrf hans man alltid är uppsatt i knoppar. Här kommer förklaringen:
Utan dom ser hans man helt crazy ut. Ska försöka få tag på ett balsam sen som löser tovorna. (Jag kanske överdrev liite när jag redigerade) Skratta ni. Jag säter bara upp hans man i knoppar varenda morgon och så är problemet löst! 8D
 
Han kan galoppa oxå. Nu ska jag ut till stallet och longera honom. SEE YA <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback