Att gifta sig ;)

Gnääääg!
Jag ska berätta om min dag <33
JAG HAR GIFT MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!<33 Pluss såååå ska jag bli pappa igen xD
 
 
 
Galoppade in gjorde vi, jag och Winter.....
 
Mwihihi!
 
Prästen Poffi, och ring bäraren Lolli xD
 
<33 Poffi är en duktig präst ;)
 
 
Ring bäraren Lolli gör sitt jobb! :)
 
Vi blev glada :D
 
Sedan blir det fest hos Barney ;D
 
JA!! TÄVLING TILL BARNEYS SILO!! :D MWIHIHI JAG OCH MATTE SKA VINNAAAA!! MOHAHA!! xD
 
<33 IVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄG!! THIHI, VI LEDER XD
 
Hahaha det blir du POFFI!!<33
 
 
HAHA VI VAAAAAAAANN!! OJÄH OJÄH!
 
Sedan blev det fika!
 
Haha, jag är pappa igen nu! xD Åt Winter!!<33
 
Nu när man är ny gift och ALLT!!<33
 
Poffi tog bild på: www.poffiworld.blogg.se
 
/
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback