Skrittpass

Känner mig mycket bättre,så jag ska skritta Diamond hos Steve. Hans paddock är ju perffa! ;)
Skrittar på, var hos mamma nu när jag var så försyld! ;( Mamma tyckte synd om mig...åååh! Ibland blir jag galen på henne! :-d
Gjorde en fin piruett. Den blev riktigt bra :).
Snart måste jag vara med i en dressyr tävling med Diamond! Hihi! :)
Måste! Ska göra en outfit till tävlingen senare idag.
Duuukitig! :)
Fantastisk blå himmel, denna bild skulle passa i Jorvik Gazette! Finns den fortfarande?
Nu när jag ridit klart har ryktat av honom så är det dags för hovarna. Han är varm på högre framben! Neeeej.
Han är halt, men WHAT!? HUR KAN DET HA HÄNT MEDANS JAG RIDIT, ELLER!? o.O
Ska till den hemliga setenringen och ta mig en outfit, och titt! Jag får låna mammas häst Black Pearl, Diamons brorsa,är jätte lika varandra! Han är 5 och Diamond 3½. Hel bröder, nej nu måste jag sticka och hämta honom!
Ha det braaa! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback