Ridbanan i ML med Paulina Moonstone

Jag var i ML för att köpa ett schabrak när jag märkte att jag inte fått en veckopeng! Jag blev galen, jag borde fått den vid detta laget. Ååååh! Varför får jag ingen veckopeng! ;(
Men då kom Paulina och frågade om vi skulle ta en tur tillsammans.
Klart vi skulle det! Vi red dem på ridbanan! :) Kuligt!!
(Diamond är mycket bättre! Behövde inte låna Black Pearl av mamma!)
Vi skrittade upp dem på ridbanan här i ML.
Efter ca 10 min började vi trava. Jag hade skrittat från Valedale och Paulinas häst hade gått i hagen. :)
Så de var liksom upp värmda redan! ;)
Vi vände rätt upp och Paulinas raring blev lite rädd för något, ett spöke!! Moohahha! Nej nu slutar jag. ;-p
Sedan så gick han ändå rätt upp när han såg att Diamond gjorde det, vi fattade gallop efter vi gjort en volt tillbaka.
Vi tog snabb gallop över bommarna! WOW! Det gick fort....jag och Diamonds rekod på gallop banan är 29 sekunder och 49 hundradelar! Jippi!
Japp, ha det bra!! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback