Diamonds kärlek!

Hejsan, Diamond har blivit kär! I Dreamer som jag kallar henne. Hon är en dröm för honom!
Hon heter Dreambeauty, tror jag det var! xD Det är Gillians häst. Hon är 5 år. Diamond 4 nu! :)
Här kommer bilder från igår, vi red lite granna.:
Han pussade Dreamer! Men jag vet inte om hon är kär i honom, men han är kär i henne iallafall! :)
Puuuss!! :love: :love: :love: :love: :love: Diamond ger 5 av 5 hjärtan i kärlek till Dreamer! :love:
Han är 101 % kär i henne! ;) Gulligt....han har stått i hagen och gnäggat på henne hemma i Valedale, vi måste träffa dem snart igen! Annars får jag inte någon blund på nätterna!!! Han väcker mig av sitt skriande klockan 04:00 på morronen, åååå. Är trött idag. Men vad gör man inte för kärleken?
Diaomd och en trött matte./

Kommentarer
Postat av: Jennifer Darkbear

Va sött!:love:

Bella kan du kommentera mitt "provridit"-inlägg? Asså om du inte redan har gjort det? För jag vill gärna ha två hästar! :)



/ JENNI

2012-05-20 @ 08:46:31 / URL: http://jennistarstable.blogg.se/
Postat av: Jennifer Darkbear

Va sött!:love:

Bella kan du kommentera mitt "provridit"-inlägg? Asså om du inte redan har gjort det? För jag vill gärna ha två hästar! :)



/ JENNI

2012-05-20 @ 08:46:47 / URL: http://jennistarstable.blogg.se/
Postat av: Gillian Bluestar

Awwwww<3 Dreamy är också stört kär ♥:love:

2012-05-24 @ 15:32:17
Postat av: Bella Seaside

:love::love::love:

Aaa så sött!!

2012-06-13 @ 15:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback