Interjuv med Game Master Lucia

Hej! Var inne och skulle ut och Shoppa (Bloggar om det sen) Så mötte jag Game Master Lucia! Jag interjuvade henne!

-Hej!
-Hej hej! :)
-Jag har en blogg och undrar om jag får interjuva dig?
-Javisst! :D
-Hur gammal är du?
-Jag är 26.
-Vad heter din häst?
-Cinnamonshadow.
-Sött!
-Tack!
-Hur länge har du jobbat som Game Master?
-Sen vi öppnade.
-Vad jobbar du med som Game Master?
-Jag jobbar med hemsidan, Jorvik Gazette och anonser.
-Är det kul att jobba som Game Master?
-Det är jätte roligt!
-Kan man få veta om det är sant att man kan få flera hästar någon gång?
-Det är sant! :) :D
-Tack för interjuven!
-Tack själv!
-Ha en bra dag!
-Du med!
-Hej då!
-Hej då!


Söta Lucia och ännu sötare Cinnamonshadow!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback