Hos Gold King

Hejsan! Jag har varit hos Gold King igår, kanska sent men aja jag han i alla fall inte blogga.
I morron så slutar jag skolan!! Skolavslutning. ;)
Sedan blir det ju ponnyakuten "rulla ned ett snäpp för mer info!".
Tog bilder när jag red:
Skrittade upp honom. Han är 100% bra nu! Han var ju halt förut. ;(
Trav efter en kvart.
Sedan provade jag hans snabb het. Han är 3 år och på 3 varv så fick han 59:03 sekunder!!
Han är ju inte såå tränad än. En riktig galoppör skulle nog kunna få det på typ....33 sekunder kan jag gissa på?
Sedan skrittade jag av honom och lädde in honom i stallet.
Funderar på att köpa honom faktist!
/Bella

Kommentarer
Postat av: Joppi

Kajmon du vet..! Skulle galoppa den på... 2 sek! xD

2012-10-10 @ 20:08:56 / URL: http://jjss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback