GÅD kapitel.2

Jag gick runt lite i padocken och letade efter Diamonds hovavtryck...
Hittade inga, tyvärr! :/ Jag gick och frågade Ewa om hon sett Diamond galoppera för bi:
-Ewa,jag ramlade av och...Diamond har stukigt...såg du honom när han sprang för bi? /Bella
-Nej Bella,tyvärr. Men jag önskar att jag visste! Såg när du ramlade av men sedan tittade jag dit så var Diamond försvunnen! /Ewa
Okej....vart ska jag nu då.....?
Jag sprang för bi Carin och tänkte ta mig till stranden och gå upp på en hög klippa och ropa på Diamond.
Ja, ni vet den allra högsta ska jag komma upp på ingen fara, ingen fara!

Upp för den lååånga backen, men jag klarade det!

Jag tog ett ljupt andetag och gick ut på den höga klippan.
-Jag klarar det!!/Bella
Ja, jag blev rädd där uppe, kanske inte så konstigt?
Titta själva:
NI SER!? JAG ÄR HEEELT GALEN!! ALLT för Diamond.:O Sååå högt!!

När jag...eller? Nee det kan inte vara rätt...? Eller?....hmm.....?
När Bella precis tänkte vända om och gå så hände katastrofen....
HON HALKADE!! Nej....;(
Men hon fick tag på den lilla kanten så det sved i handen.
Det blev ett sår, det sved när gruset av kanten kom i handen.
Men hon gav inte upp hoppet eftersom hon 98% chans att hon skulle dö om hon ramlade ned...

Vad kommer att hända?
Vad var det hon hörde...eller det hon trodde?
/Missa inte nästa kapitel om flickan Bella och hennes häst Diamond, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback