Vad finns i lådan? Kap.2

Jag var i stallet efter turen från Klaus.....*Läs tidigare kapitel så fattar du!*
Jag MÅSTE få veta vad som finns i lådan! Tänkte Bella...
- Jag måste bryta mig in hos Klaus....
I samma stund inne hos Klaus:
En kvinna pratade i en slags spegel....den låg på skrivbordet hos Klaus.
Inlindad i svart tyg...det ända kvinnan såg var svart, hon skrek och ropade men förjäves...Klaus svarade inte.
Han var inte där....
Vem var kvinnan? Hon var för suddig för att kunna se vem det var...men Klaus. Han vet....det.
Kan jag avslöja! 

Missa inte fortsättningen i den spänande serien "Vad finns i lådan?".
 
 
/
  

Kommentarer
Postat av: Brit =^-^= (tar ss paus)

Den där tanten i spegeln ser ju ut som svarta damen xD

Svar: Haha! Gör hon? xD
Bella None

2012-07-07 @ 10:31:48 / URL: http://cutecookie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback