Svårt val

Hej, idag så har jag funderings stund!! Ja, ni har säkert hört att Golden Fighters kommit tillbaka! 8D Kul, men.....jag är fortfarande inte lika säger om jag går med där. För förs var jag det. Men nu, så vill jag nog va i Silver Fighters....Silver eller Guld? Guld eller Silver? Vad tycker du?? Jag tycker....Siiilden....xD
Konstigt va! jag vill liksom båda.....Förstår ni hur jag menar?? Jag tar nog Silver Fighters. Om den fortsätter vara så här bra som den är, har aldrig varit i en bättre klubb!! Allt är som det var i Golden Fighters...Jag är inte 100% säker att det blir lika-samma-bästa-braiga Golden Fighters igen. men om det blir det....då blir jag nog med! Men då måste detta inträffa:
 
1.Golden Fighters måste bli samma-gammla-vanliga-braiga-älskade<333-GOLDEN FIGHTERS!!!
2.Silver Fighters tycker jag är bättre nu. Om den fortsätter att bli lika aktiv är jag kvar. Om det blir mindre och mindre personer i klubben så då blir det svårt med aktiviteter! >-< Då blir det GF.
3.ÄR DETTA ETT SVÅRT VAAAAL!?
4.JAPP!!
 
/
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback