Jag vaknade först

så jag sadlade Diamond och gjorde dressyr program Lätt D.
 
Här hälsde jag!
 
Här travade jag på 10 meters volten, om ni har gjort programmet så vet ni vart jag är.
Jag säger det var första volten!
 
Sedan när vi var klar med programmet travade jag vidare till "flagg banan" och travade mellan tunnorna.
 
 
 
Sedan hoppade jag över dem fjuttiga höbalarna.
Som uppvärmning!
 
 
Jag kunde inte vinkla kameran så mycket mer. Jag fick lov att svänga av direkt! 
Annars krockar jag med staketet.
 
Här gick det inte häller, jag skulle sprungit in i trädet! xD
 
Körde loppen!
 
 
 
Sedan skrittade jag hem Diamond så han fick stå i boxen.
 
 
/Bella & Diamond
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gillian Bluestar

Fint :3
Är tbx på ss och är sr :D

Svar: Vad kul! Kan vi träffas?
Bella None

2012-07-09 @ 07:20:21 / URL: http://DreamyGill.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback