I väg,dag 2

Jag och Ellen stack i väg från ML för vår nya resa!
Här är vi iväg! Travandes....(inte sida vid sida! xD).
 
Här tar vi galopp, jag ser ut som att jag njuuuter! Fast...det gör jag nog också! xD
 
Här är vi uppför backen. Diamond var pigg för det var bara morron! Och det var varmt...jag svättades jätte mycket. Men Ellen hade tunna kläder! Ååå...synd att jag inte tänkte på det.
 
Jag och Ellen travar på...vi sprang över Steves gård och innot mot en liten skog som låg ca 100 meter bort. Steves stall får bli deras stall i morron.
 
Det var ett så litet tält för att vi skulle få plats båda två! :( Men....vi ska ju bara ha ryggorna,2 sovsäcker, 2 lampor och mat. MAT! Ellen hade ingen mat...jag sprang och tittade.
-ETT ÄPPLE! 
10 sekunder senare...
-Som försvann in i Diamonds mage....
Nej, detta funkade inte! :( Vi måste få mat ju, vi skulle fråga Steve om han hade något som vi kunde få....
 
(Diamond svävar....)
Vi stack i väg till Steve och skulle kolla om han hade något han
skulle kunna tänkas ha!
 
(Diamond svävar, igen!)
Diamond krockade in i massa saker så Ellen och Blue hann 
före till Steve.
 
Men han hade tyvärr ingen mat att låna ut. Fast han ville gärna. Han hade bara 
en dålig morot och lite knaprig ost....? Kott? Nej, han skulle till SGB(Silver Glade Byn!)
på kvällen och handla mat. Han skulle tydligen äta en dålig morot och lite knaprig 
ost till lunch! xD Så vi stack till SGB. Vi hade ingen mat kvar sedan middagen i ML....
 
Ellen beställde lite mat som han skulle fixa! Bussigt va?
 
Det kommer räcka i typ...2 dagar? Eller.....?
Ellen fick ett akut alarm av sin mamma! O.O Vad har hänt nu då?
Det var Bluehopes föl Bluejumper som hade fassnat i en lina....Ellen lovade att hon skulle komma tillbaka
hur det än gick för fölet! Men Jenna(Ellens mamma) lovade att det inte var någon fara. Men hon ville
inte att han skulle dra loss sig....Då skulle det bli värre! Jag ställde Diamond utanför Syeves stall och vinkade hej då till Ellen. Jag bytte om till tunnare kläder i från ryggan.
Jag stack vidare till vårt tält.
 
Jag satt av Diamond och gick o la maten i kyl väskan.

Ellen kom tillbaka sedan, allt hade gått bra och vi skulle sova bra i natt med!
 
/Bella & Ellen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Sealand

Prata inte om vad som hände med Jumper. :thumbdown: Jag blir :-s Det var läskigt!

2012-07-12 @ 18:57:50
Postat av: Ellen Sealand

Prata inte om vad som hände med Jumper. :thumbdown: Jag blir :-s Det var läskigt!

2012-07-12 @ 18:57:50
Postat av: Ellen Sealand

Prata inte om vad som hände med Jumper. :thumbdown: Jag blir :-s Det var läskigt!

2012-07-12 @ 18:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback