Hästskor!

Hejsan! Idag hade jag tänkt blogga om hur jag fick de nya häst skorna! 59 bilder! xD
Inte klokt heller. Aja, bilderna är fixade.

Dag 1

Jag fick uppdrag av Conrad att hämta vatten i VD. Ved från Hollow Woods och vad var det mer!....
JA!! Malm tropr jag det var från Jarls Gravvalv.
 
Hämtar vatten.
 
Plockar också ved från Hollow Woods.
Fast det finns vid VD!?
 
Nästan klar.
 
Klar!!
 
Sedan var det malmet...
 
Håller på att hacka.....
 
Klar, dags att gå till Conrad!
 
Han tackade såklart för att jag hjälpte honom med vattnet,veden och malamet/järnet!
 
Här är jag i gång!
 
Järnet var fööör varmt så ja, jag
skulle svalka av det lite! ;)
 
Formar till dem lite!
 
Så jag gick då och la mig....
 

Dag 2

Jag hade sovit över på "vandrar hemmet" eller vad man ska säga.
 
Jag skyndade mig över till Conrad så fort jag hade klätt på mig och ätit en snabb frukost.
 
Ja, jag gjorde väl som han så då!
 
Här värmde jag upp järnet lite.
(LITE!? XD)
 
 
 
Här ångade det!! xD
 
Ojdå! Måste hämta veeed.....
 
1:a
 
Hälften...
 
KLAAAR!!
 
Bra....
Han tackade såklart!
 

Dag 3

Jag rusade upp ur sängen och rycktade Diamond. Gav honom frukost, kutade in igen åt min frukost.
Också ut igen. Sadlade Diamond och ut till Conrad. Så ser våran morrgonar ut! xD
Det gjorde jag, såklart! 8D
 
 
 
Klart!!
 
Vad bra! svarade jag såklart då. Jag är bara glad när jag är med Conrad. :)
 
Nu började vi!
 
:) LEEER! xD
 
 
 
Ojdå, sa jag!
 
Jag åkte till VD bara för det! xD
 
Han tackade. :)
 

Dag 5 (Vet INTE vart dag 4 tog vägen!)


Soooover! :)
 
Vaknat! Så gick genast till Conrad.
 
 
Redo....
 
KÖÖÖR!! XD 8D
 
 
 
Ja, då så gick jag och Diamond dit!
 
:) Hittade dem alla 4 stenarna!
 

Dag 6
Redan tidigt nästa dag skyndade jag mig dit.
 
Gör mig REDO!! Klara....färdiga....
 
GÅÅÅ!!
Ser ni Conrad, vad sur han ser ut...xD.
 
Jag ser sååå försiktig ut! xD Haha...
 
Jag fixade såklart sömm!
Hälften
KLAR! Bra...
Han tackade för dem.

Dag 7

Sooover sjönt! :)
 
En ny dag! Jaa...
 
-JAAA! Jag är redo...xD
 
Sygg ja ä! ;)
Är REEEDO!
 
Värmer järnet, NÄÄÄSTAN KLART! JA!! :)
 
Jobba jobba...
 
Klaar...:) Leeer.
 
Klart jag gör. ;)
:D
 
Braiga!!
 
     P.S: Ny namnskyyylt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback