Uppdrag. Släck en eld

Nöd rop från Helga!
Såklart jag hjälper henne! Hon måste få hjälp!
Tom hink när jag ger mig av.
-SILVERSONGFLODEN!! Framme, nu så är det bara att hoppa av och fylla hinken.
Hinken är fylld....ett hinder...och
En vägran, hmmm....ja, jag har ju varit hos vetrinären, ska blogga om det snart.
Han har ju ont i benen för jag är för lång för min kille,ja...han ska ju säljas...
titta på den fliken senare idag, då kan du se vad jag har för bilder och för person
som kan rekomenderas för en sådan häst som min lilla Lovediamon....;(
Allt eld släckt!
-Det var så lite Helga! /Bella
-Bra gjort att försöka stoppa dem, mycket, mycket bra jobbat...men du vet föreldrar, när dem har bestämt sig för något? xP xD
-Ajabaja Helga och Gunther!
Nu jobabr vi 4 tillsammans med en grillplats här! TOPPEN! :)
Hej då/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback