Shoppingens fortsättning!

Ja....beställer en tid om du tycker det! ;)
Ja...då fortsätter vi! :)
-Cool! Men njae...nej...tack endå!
Jag fortsätter att rida till den andra frissan!
Har tagit bilder på det hon försökte fixa mig i! O.O Eller jo, tre faktist. En som jag skulle kunna tänka mig också!
Dö inte bara! xD Passar inte på mig:
- Dör VÄRKLIGEN häldre!! xD Eller...nja ;) man säger ju bara så när något är så fult så man spyr.
Aldrig....REDLOCKS! Nej...inte min typ. Eller? Har jag fel? Komentera vet ja! :-D
Denna skulle jag kunna tänka mig, gullig är den. Men, nej...gullit är inte min smak. Det är mer...hmm....ja, helt vanlig faktist! Jo denna frissa skulla jag kunna tänka mig om jag tog en annan färg! ;)
Men ändå, nej nu visar jag den! Här är den, spy inte! xD :
- Gullig va? Den är söt och så, men jag gillar den inte. Men du kanske gör det? Förstår jag. :)
Här är en som är lite för hård men kan ta den faktist! Men den är inte jag. Här kommer den:
- Ja, funkar faktist! Nej nu sticker jag innan hon får för sig att jag ska sminkas också!!! KRIS!!! xP
Haha...ja, jag är som jag är! ;)
Har rdit över Silverfälten innan jag kom över bron, ska dit och titta om man kan hitta något snyggt! Haha!
-Gick förbi Fergus direkt, för jag ville se i den andra affären!
-Hej Kathleen
Hittade en jag kände igen, hmm...ja! En svart sådan i moorlandsstallet! Ja, åker dit och köper den!
Riktigt sugen på att köpa jockey-deluxe kläderna!
Åker nu! xD!
Snart i moorland! I LOVE MOORLANDSSTALLET
-Perfect! Entligen min! Justns jacka...:( saknar Justin!!
Äntligen klar med min shopping resan!
Min "Outfit" kommer snart! ;)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback