Shoppingen!

Ja, då börjar shoppingen!
Jag rider från Steve...är på Bondestråket.
Jag börjar hos Kent....Finns det något snyggt där kanske?
-Hmm....nej tack...någon annan gång kanske.
Jag fortsätter tycker jag.
-Nej tack Devon, nej , nej nej tyvärr....hittade ingen.
Någon annan gång kanske! xD
Åååå! Jag kom inte där ifrån efter 5 minuter.
Okej, NÄSTA! Har varit i 6 styckna affärer, har inte hittat något en! :( ;(
-Tack en då Weyland, tack så mycket men tyvärr...är ej intresserad.
NÄSTA!
Nee, inget där heller! Nu blir jag grinig! :(
- Snyggt! Men måste tänka lite, hmm...tar det nästa vecka i så fall....har du smink tips?
-Coolt! kommer någ tillbaka på lördag. Beställer en tid i så fall.
Vad tycker du? Komentera! :)
Fortsättning kommer! :) Kommer mycket mer! Titta hit snart igen! PS: Komentera gärna! <3

Kommentarer
Postat av: Bella Seaside

Jag blir galen! Hehe...:love: Haha! Jaja... komentera gärna! :love:

2012-04-07 @ 12:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback