Rymling och hoppning i moorland...

Det började med en lugn och sjön dag i solen, i moorland.


Jag hoppade och hade det toppen bra!:)
Han skötte sig som en liten ängel! :love:


Wow! Vilket hopp alltså! :)


Men, vart är JAG!? Jag sitter inte på ju!!!


När jag vaknar inser jag att Diamond har rymt! Nooo!
Jag ramlade av för att han bockade, svimmade och
nu är han borta! Alltså....måste hitta HONOM NUUUU!


Kutar från ridbanan, ska titta om han rymt hem....


Jag hör gnäggningar och hoppas det är Diamond, men såklart är det inte det! ;(
Ropar och ropar av hopp att hitta min kära rara Diamond! ;(


Tänk om han rymt för alltid, hittat annat hem...eller traslat in sig i tyglarna,
rammlat ner för bron....neej dumma tankar! ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(


Ser jag fel? Eller står han vid Narr!? Nej, jag ser rätt! DIAMOND! :) :love: :love:


Sött! Han kommer till mig! (Fail bild! xD)


Duktig? Mmm...vi skrittade hem till bondgården, ställer ut honom i hagen(bild kommer!).

Ha det bra! :love: Bella

Detta sprang min lilla pojke:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback