Ponnyakuten 2012

Hejsan!
Har du problem med dion häst? (I SS).
Skicka in dig NU till ponnyakuten som börjar på sommarlovet! :)
10 veckor dit!
har du en blogg så skicka ett medelande till mig på ss eller en komentar här så kan du ha filmat eller fotat vad du har för problem med din häst och lagt upp det på bloggen. Be mig då och titta, första lördagen på sommarlovet möts vi i ML stallet. (MoorLands stallet).
Tid: (Kommer senare).
Plats: Moorlands stallet
Star Rider?: Man måste INTE vara Star Rider.
Chansen: Du har chansen att komma med om jag tror jag kan lösa ditt problem! (Jag skulle vilja hjälpa allihopa, men det kanske inte går....beror på hur många det är som vill vara med!)
Här ser du typiska promblem!:


Vägran, vill inte hoppa....ANMÄL DIG! XP Haha....


Vill inte gå in i hästtransporten! ANMÄL DIG NU! Hehe....;)



Kommentarer
Postat av: Maria Mcstar

jag vill gärna vara med!min häst heter BluKnight och är bara 5år och vill inte hoppa natur hinder :/ tack på förhand! ;-P

2012-04-21 @ 13:17:05
Postat av: Bella Seaside

Kul att du vill vara med!:-d:love::love:

2012-04-22 @ 11:25:38 / URL: http://starstableryttarna.blogg.se/
Postat av: Alicia Stardaughter

Hej jag har ett problem,

min häst vägrar hoppa han vill inte ens gå över en bom snälla hjälp jag har bara gjort dressyr

2012-04-29 @ 08:16:54
Postat av: Anonym

hej jag har en unghingst som inte går att styra pga att han vill följa efter alla ston han ser på banan annanrs hadde han vunnit en av dom stora tävlingarna med en game master som dommare.

Svar: Hej hej! Oj oj....hmm, jaa du. Om du kanske kan tänka dig kastrera honom?? Eller ska du ha honom till avel?
Bella None

2012-11-13 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback