Hemlighet

Jag ska berätta en hemlighet för er!
Jag ska till ett ställe där jag får vara själv!



Jag borstar Bluehope! Sen ska vi ta en liten snabb ritt till ett ställe jag vet att vi får vara i fred på.



Jag rider och lilla Blue springer så fort han orkar.


Är i Jarls Gruvvalv. Nu kommer den dåliga nyheten.


Jag är för lång för Bluehope! Jag drömde en gång att detta skulle hända..mardrömmar kan också slå in!


Jaa, Pippi åt ju piller för att inte få bli vuxen. Så att hon skulle kunna leka hela livet.
Men det går inte.



Jaa..Bluehope ska säljas! Om du är intresserad av en söt,snäll, ung hanno som är för ung för att bara gå i hagen och skräpa? Komentera!


Det var den goda nyheten! Jag längtar!



Jag behåller honom tills man kan ha flera hästar.

Ha det gött!/Ellen och Bluehope!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojj! Du fick vänta läänge XDD

Svar: Haha aa ;)
Starstableryttarna

2013-04-21 @ 07:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback