Fail-bilder

Här kommer fail bilder:
Snacka om fail bild! Mitt i ett steg som Bella tog!!
Hästen ser livrädd ut! Kanske bror det på Bella!? (LOL)
-Behöver du nya skor Diamond?/Bella
-En enda stor hästbak...xD/Ellen
Fail mule Bluehope har fått!
Han ville visa upp sin fina runda mage!
Tycker ni jag borde byta skor? (Inte på Bluehope men ett par nya stövlar är väl aldrig fel)
-REDLOCKS!!!
Inget för Bella men passande om man rider! Fattar ni? Red Locks!
Haha
- Tur att Bella inte tog denna frissa! xD
OOOOJJJJ!
Lite fail!
Hästen måste fått ont i ryggen efter den där bocken!
Bella gör ett misslyckat (Fail) försök att stoppa hästen.
Min lilla Blue är badsugen!
Ser ni!
Han stirrar ner i vattnet!
FAAAIL!
Värkar som om Blue har en flicka! Hehe
Har ni sätt att Ciccis häst har åsne öron på bilden! (LOL)
Ha det gött!/Ellen och Bluehope
En bild från mig....alltså Bella.
Fail? Jaa!!
Eller hur?
Skulle ta en bild på när vi hoppade, men sedan blev det en failbild istället! xD
Joo...jag står i hoppsitts och försöker få över honom, han nästan sätter sig för att han glider fram med frambenet!
Oj! tänker du....närå det gick bra, han har inte hoppat så högt en, hans högsta är ju bara 70 cm.
Detta hinder är ca 1 meter.
Men fick över honom när jag skulle ta en bild till ridcentret, hmmm.....hur fick jag över honom?
Från /Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback