Bra bilder

Här kommer några bra bilder som jag tycker är värda att blogga om en gång till!
Njut!


Bluehope hoppar för första gången! :)
Bluehope hoppar för första gången! Klart att den skulle vara med bland de bästa bilderna!



Vilket team! Den är värkligen snygg!
Vilka vakra ögon Flower har!


Ett härligt bocksprång av Lovediamond! Red en bit bakom och blev endå nästan träffad!
Jag hade tur som klarade ritten med näsan kvar! Haha!


Vilket hopp! Nästan lika högt som när Blue hoppade första gången!
Haha


Bluehope är ingen badkruka! På den där bilden är han på väg ner i vattnet!


Härlig bild! En kvällsritt på stranden med Cicci och Flower! Bluhope nöjer sig med en kram av Flower orkar inte böja mig efter galoppen hit! Aj...min rygg! Hehe.


Åh, är inte den här bilden ur gullig? Hur ofta brukar liksom hästar trösta varandra!
Den lösa hästen saknade nog sin mattte.

Ha det gött!/Ellen & Bluehope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback