April

Nu är april slut och idag är det första maj! Så nu ska jag göra mina April "bästa" :)

Månadens mest ridna häst: Hmm...den är svår, men Smarris! Väldigt otippat eller hur?

Jag har bara inte tagit så mycket bilder men henne ;) För jag har rollat med syrran haha, då fick Smarris va med!

Månadens mest användna klädesplagg: Hehe den svarta hjälmen! Den har typ varit med i varenda Oufit :)

Månadens mest använda outfit: Hmm, min röd-vita och svarta outfit tror jag c:
 

Månadens mest vill ha: Ingenting faktiskt :o


Månadens favorit bild: Oj, alltså har inte tagit någon wow bild tror jag. Men ja...den har då:

 
Månadens favorit uppdatering: Huvuduppdrags uppdateringen! :D
 

Månadens mest användna utrustning till hästen: De svarta dekorations rosetterna :)

 

Månadens favoritchampionat: Har inte tävlat något, har liksom ingen owo

 

Månadens favoritrace: Knappt gjort så många, eller jo, det har jag ju xD Men den gamla vanliga, Jorvikstallets ryttarelit tävling xD

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback