Huvuduppdraget - Idag

Hej! Idag kommer äntligen fortsättningen på huvuduppdraget :D Jippii! Men jag har lite "ångest" för det, man har ju hört att SSO hade skrivit ut på FB att man måste ha stängt några sprickor. Ja, det har jag ju...men jag är bara gillad :3 Eller vänligt inställd? Men jag tror det ska funka.
 
Men nu kommer jag till det andra beskymmet. Jag kom på det idag när jag läste på: http://jorvik.bloggo.nu/ 
Det jag kom på var om G.E.D Jarlaheimskontoret... eftersom huvuduppdragen verkar vara i SB så...förstår ni vad jag menar? I alla fall, jag kör om det där! JO, att jag inte är beundrad i G.E.D Jarlaheimskontoret! HOPPAS att man inte måste vara det ehehe! Bara jag som har lite ångest över det? x'D
 
Aja, nu ska vi inte se allt från det mörka sidan, utan vi får hoppas på det bästa! ♥
Haha, jag la på ett kol i morse ↑
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback