Dagens Ridpass - Smarris - Galoppskutt

Hej! Min tränare kollar väldigt mycket nu hur mina hästar reagerar när vi övar galopp efter det som hänt med GK. Så idag körde jag ett ungefär lika dant pass på Smarris c: Han vill kolla om det avr det som orsakade det.
- NEEEEEEEEEEEEJ JAG MISSADE CHAMPET D:
 Hade fin galopp på volten först.
Sen fick hon öka lite och volten blev större.
Sen släpptes hon loss ännu mer :) Hon var hur glad som helst, snuttisen ♥
Efter när hon följde spåret gjorde hon en hög bock. Haha men satt kvar ;) Det var ju inte en Diamond bock direkt...xD Hon är pigg för att hon stått i kanske 3-4 dagar :$ Fast han har ju longeras då...
Sen skulle jag öva henne på små skutt, de ser ut såhär och det kommer nog sluta med att hon gör det här ganska ofta xD Haha, hon tyckte det var sjukt kul 8D
Sen gjorde jag det igen fast på spåret c:
Jag avslutade med en fin bild hos farmor ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback