Snart så....

GUUD VAD TÄNKER NI NU NÄR JAG SÄGER DETTA: Jag kke köper en ny ponny snart. Pickadoll..
 
Älskar honom! Så sjukt fin och dessutom ponny! Jag har ju en ponny och 2 storhästar. Elvis är D-ponny,fast nästan maxad,Dario är storhäst NÄSTAN 1,80 i manken (OOOO SHIET) och Bobbo oxå storhäst på ungefär 1,71m. Jag tänker att jag behöver en ponny till. En C-ponny. Alround inriktad och HEELT perfekt...Han heter Ashprince som fullständiga namn och det betyder Askprins (Aska från elden..) Han kallas Pickadoll av alla. Jag fastrnade för honom och kommer köpa honom om 5-8 veckor. Behöver levla Elvis och Dario mer. Är just nu ute på en liten tur och tittar på hästar. BRB kommer fler inlägg sen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback