Dagens ridpass-Elvis hoppa (IHII)

Hej! Åh gud är hur lycklig som hälst. Hopppasset gick som en dröm. Bara dog. 
 
Skrittade upp honom,bestämd var han och stadig i steget.
 
TRAV♥
 
Ser ni va musklad denna ponny är.
 
Börgade med att hoppa ngra små häckar.
 
GUUD SER NI VILKA SPRÅNG
 
WAAHA SNART ANMÄLAR JAG HONOM TILL SM. Ser ni vilken kapacitet? ♥
 
La upp bommar, det vart hinder från 50 cm till 1,20m. 
 
Detta hinder är på 1 meter.
 
Titta vilka språng han har i mellan hindren också! WOW WOWO WOOW
 
Bjuder på en till fin galoppbild ♥
 
(DETTA INLÄGG SKULLE KOMMIT UT I FÖRRGÅR,MEN JAG HANN INTE,INTE IGÅR HELLER.)
 
Nu ska jag och Dario på uteritt till FP. Jag ska kolla på en häst (Jepp jag kunde inte motstå den gråa oldenburgaren,så ska förhandla pris med ägarna) Bloggar snart igen ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback