Allt och ingenting

Hej, här kommer ett inlägg om allt och ingenting:
 
Jag har alltid tyckt att skäckar passar i svart/vita benlindor,det ser så naturlogt ut! Det passar perfeckt!
 
Jag har gjort ett par riktigt bra inköp igår, benlindorna och:
 
Den kolsvarta sadeln och tränset, man fick ju LT kläder i lördags så dom passade till. Har oxå köpt ett grått shabrak! Mycket användbart!
 
De här kläderna/utrustningen måste jag ha:
 
Det är rätt dyrt, men otroligt snyggt! Döör! Lyx dig Joppi, som har det här <33
 
Hatten med! SÅ HIMLA SNYGG!! GAAAH GE MIG!! Det blir ett snyggt dressyr sätt <33
 
Jag är oxå i behov av vita benlindor!! Finns det? Snälla hjälp mig hitta det!!
 
 
Nu till ngt helt annat nämligen..
 

Dagens ridpass idag blev vingårsds loppen! Det håll på att går riktigt illa på en fast 3-kombination. Han hoppade slarvigt och snabbt och snubbladeöver ett hinder så benen vek sig ubnder oss. Men den bästa (Bobbo) tog sig upp helt lung och fortsatte hoppa som aldrig förr! Jag  var lite skaiks men ändå hamnade vi 5 på listan. På dom andra loppen låg vi 9:a och 4:a på listan.
 
Nöjd med dagen idag. Igår var jag inne sent och red alla lopp och gjortde stallsysslor.
Bobbo är världens bästa <33
 
Är kär i min nya street outfit! Så cool, helt min stil!
 
 
Jag letar..
 
 
 

...HÄST!! När hästfunktionen kommer ska jag köpa en riktig SUPERPÅLLE!! Typ som tävlat VM/OS 8D
Vet du en superpålle s´å kan du kontakta mig!!
Spelar ingen roll vad den har tävlat i för gren! Bara att den har tävlat myycket <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback