MLC 20:00

Heej c:
MLC:et idag 20:00 gick skit bra! 8D Jättenöjd, riktigt bra för att vara mig alltså!!
Väldigt bra för den gruppen man hamnade i!
Startade snart ;)
SÅKLART 8D
Tack ;D Man kom med som vanligt, hoppades på att det INTE skulle bli lagg denna gången x'D
2:00
1:00
Tio sekunder kvar ;D
5!!
Grupp 2/16 gullp....
Låg 4:a i starten! HEJJA JÖPPI 8D 
3a...nu har Jöppi försvunnit :( Riktigt bra insatts av henne idag eftersom hon hade en dator hon inte brukar ha!
4a...haha xD Rolig bild ;D JASMINE 6.A O.o
3a...8D
Hamnade med duktiga Hanna Sunforest! 1:A 8D
1:a fortfarande O.o Med Hanna bakom mig?!
Hanna har försvunnit O.o Hon avsluta tror jag...1:A FORTFARANDE 8D
Hanna, ja hon har avbrutit! 1:A!! NU är det INTE LÅÅÅNGT KVAR 8D
JAG VAAAAANN!! ALLTSÅ TRODDE VERKLIGEN DETTA INTE INTE INTE VAR SANT O.o
Åh....pustar ut, är fortfarande svettig xD SÅ GLAD 8D
Ringade in Diamond med ett hjärta xD MIN ÄLSKLING <3 ;'* Är så glad :' )
Alltså, känslan är otrolig! FANTASTISK! <3 Har ju en 1:a medalj innan men jag vann den ju inte!
Har den som minne om när SS failade med priserna xD
Den efterlängtade 1:a medaljen ;*
ÄNTLIGEN <3 DUKTIG GUBBEN ;*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback