Alla Hjärtans Dag Ridturen 8D

Heej 8D
Här kommer min och Diamond s hääärliga ridtur 8D
Vi var i Äppellunden :)
Han var nöjd med det vi gjorde och sög på bettet :D Han var såå glad <3
Haha xD han gör så när han e busig ;)
Ha, det blev en bock xD Höll på att ramla av, red ju barbacka O.o
Ett litet glädje skutt ;D
Och så mana jag på lite snabb galopp! :)
Hah ;) En bock till xD Höll VERKLIGEN på att ramla av där, jag var inte berädd xD
Vaackert <3
Haha, bus i vattnet! xD Oj, guuud vad jag håller på att ramla av idag xD (Här också..;D)
Lite galopp ;)
Haha xD DÄR VAR JAG BERÄDD! HAH! Retades med Diamond...
Söt häst ;* Går så fint bara han vill xD Men INTE på beffallning...
Sen strandgalopp!
...♥
Badade vid fiskestugag ;) Liten gullig grop där ;)
Skvätte i vattnet också <3 Buuuseen xD
Bada baada 8D
Lite simning ;D
Sen gick vi till vår lilla vik <3
Fint va?
 
Vilken rolig och hääärlig alla hjärtans dag ridtur det blev idag! 8D
 
PS: Blir ingen ridning på Fire idag O.o Ewa berätta att han har trampat snett i hagen eller något O.o
 
xoxo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback