Ridtur med Ceciii ♥

Heej! Red en tur nyss innan lunch med Rosekiss och Ceciii. Eller ja, Cicci som hon också kallas för ;) Cecilia Mclee. Min syrra och bästa vän ♥
Här är vi! Rosekiss har ALDRIG hoppat O.o Fattar inte, hon har världens snyggaste hoppteknik *-*
Här är vi på G mot skogen! Oj haha, hon har visst hoppat vanliga hinder men på typ 10-20 cm. Så vi ville testa henne på fasta :)
I'm in loooove ♥.♥ Älskar that picture! Mamma hade varit vid värdshuset och hade med sig kameran. Men hon skulle hem och packa för i morgon åker hon hem till VG igen :'(
Guuud vad Rosekiss flög! Jag blev helt förvånad! Haha. Ser ni frambenen och bakbenen?
Vi så en vildhäst också. Erkänn att den liknar....eh jag tror jag sätt fel ;)
KOLLA! Ceciiii du måste ge hästens teknik till mig!!!
Hon flyger över hindrerna, här är det lite bus ;D
Så såg vi vildhästen igen :)
Vi gick över på en 70 mur, hon flög där också!
Glaaad! c: Ni är så fina tillsammans ♥
Sen en bild på mig och Fire :) När jag skulle visa vart de skulle hoppa. Haha lite bus va? xD
 
 
   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback