November :)

Heej! Nu är november slut och det är december! :D Såå så kö en sådan här månadens bästa eller vad man säger :)
 
1. Månadens mest ridna häst: Goldking, han har ju fått en skada i ryggen och så. Men nu får jag skritta honom i alla fall :D
Här är från i måndags :)
 
2. Månadens mest användna klädesplagg: Ja, de svarta jeansen :) Har typ använt dem till varenda Outfit ;D
 
3. Månadens favorit bild: Oj haha...eh måste kolla arkiv :3 
Den här tror jag :)
 
4. Månadens favorit uppdatering: Tror det är hmm...championatet som kom för 2 veckor sen!
 
 
5. Månadens mest användna utrustning till hästen: Benlindor :)
En bild bara ;)


6. Månadens favoritrace: Eh jag vet inte^^ Jag tror i alla fall...nää venne. Tyvärr.

En bild när jag skulle loppa xD

 

7. Månadens favoritchampionat: Åååh lätt :P Jorviks stallets c:

Mihi :D
 
 
 
 
 
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback