Julkalender 19

Heej! GUD 5 DAGAR :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MINA MÅL 2014 :D
(Sorry för en dålig lucka idag men sitter och stressar ner det nu typ 5 min innan ett program irl 3:)
 
  • Ha Goldking fördiglevlad 
  • Tävla mer i SSO tävlingar som annordnas i andra klubbar
  • Äga en Arab (är på G redan tyyyp...)
  • Äga JUST den arab jag är ute efter med stora förväntningar och kunskaper i hoppningen
  • Få maximalt med JS och helst SC
  • Åka mindre transport (även fast jag har slutat med det mycket så)
  • Få upp Smarris i en fin hoppform
  • Sattsa på galoppen eller hoppningen (lutar mer på galoppen med Runner och hoppningen med Smarris eller den hoppkunniga unga araben)
  • Komma ganska långt med bloggen och känna att den verkligen flyter på som jag vill

Kommer inte på något mer men vill VERKLIGEN att de här målen ska bli uppfyllda :) Liksom inget omöjligt...!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback