Mina nya hästar <33

Heej 8D
Hade tänkt berätta om mina hästar.....

 
Jag kom till stallet i VD o jag väntade såklart på att Dreamrunners matte skulle komma ;)
Men när jag gick till den svarta hästen stod det att det var "Dreamrunner" och att hästen var "bokad" av Bella Seaside :D Haha x'D Så då fick man gå fram till hästen x'D
Engelskt fullblod ;) Snabb polle ;D
----------------------------
YEAH!
Han fanns direkt i stallet ;)

Lite fakta om Dreamrunner
Ras: Engelskt Fullblod
Ålder: 2 ½
Kön: Hingst
Färg: Kol svart
Gamla ägaren: En tjej som heter Lina i ML ;) Dreamrunner har bott i ML dårå ;)
Rasbonus: Styrka: +1 Disciplin: +2 Vighet: +3
 
Lite "random" fakta x'D :
En liten hingst på 2 ½ år med ett piggt o glatt humör :D
Han har kända föräldrar inom galopp :)
Dreamking och Eastrunner! :D
Han älsakr att galoppera men hatar dressyr...
Det fattar man ju liksom ;)

Bilder på Dreamrunner
Han är snabb som sjutton! Älskade häst ;*
En strandgalopp är ju häääärligt! ;*
UNDERBARA PONNY!! <33
 
Hehe...är fäst vid honom redan ;)

Ni känner redan igen honom! :)
Det är Fire från Ewa ;)
Han är också köpt i VD x'D
Ewa ahde lämnat honom där åt mig <3
Hon ska köpa lättare häst då nu'rå ;)
Ett engelskt fullblod här också! ;)
Ville såklart ha Fires riktiga namn!
ÄNTLIGEN ÄR FIRE MIN ;*
I stallet redan när man kommer hem! :)
Tror Steve hade ställt in honom ;)

Lite fakta om Firehope

 
Ras: Engelsktfullblod
Ålder: 6 år
Kön: Hingst
Färg: Brun
Gamla ägaren: Ewa i GB stallet ;3
 Rasbonus: Styrka: +1 Disciplin: +2 Vighet: +3
 

Lite "random" fakta x'D :
En hingst på 6 år som jag kanske tänkt ska kastreras.
Han är ett litet busfrö och kan hoppa till någon gång ibland ;)
En alround(stavning?) häst, måste bara uppfostras bättre x'D

Bilder på Firehope
Busfrö! x'D <33 ;*
Hoppelihopp :D
SNAAAAAABB 8D

Det var mina nya hästisar!! ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback