Morron tur på Jennis privata strand!

På morronen var jag,Ellen & Jenni vid hennes privata strand!!
Jennis strand alltså, hon vann ju en ritt med mig och Ellen.
Här på bilden var det 10 över 10.
Vi skrittade iväg, Diamond travade 2 steg! xD
Vi fortsatte skritten ett tag till, hästarna var redan uppvärmda men det är mycket lättare att ta kort i skritt! ;) ;p
Nu travade vi upp för backen hästarna tog stora kliv! :)
Vi började galoppera efter backen.
Full galopp!
OCH.......
STOPPPPPP! Blue och Diamond skulle kramas! Hopplöst...o.O
Full galopp till strandeeen!
(Lånad bild av Jenni! Tack för bilden! :love:.)
När vi kom till stranden hoppade jag i med Diamond, Jennifer(Jenni) tog kort.
-Mina byxor blev blöta!! :( Hahaha! ;) :) /Bella
-Bytte till min kjol, TUR att jag hade med mig kjolen i ryggan!
Bytte skor också, det hade kommit in 100 liter vatten i mina stövlar. /Bella
-Visst, säääkert att det får plats 100 liter vatten i ett par ridsokor!/Ellen & Jenni
-Nja, hehe! /Bella
Travade lungt här.:)
Frihets dressyr, nerå! Ellen skulle titta efter en picknick plats...han stegrade för han blev rädd för något säkert!
Nu kommer bara lånade bilder av Jenni!!:
Jag tittade på berget, som du ser på bilden. Då började Diamond stegra!!? o.O
Jag och Ellen fick lov att gå,men vilken fin bild på Jenni och Winter!
Hoppas du hade en rolig tur med oss Jenni! /Ellis & Bellis

Kommentarer
Postat av: Jennifer Darkbear

Det var jätte kul! Tack, Bellis! Tack, Ellis! ;-)

2012-05-18 @ 08:12:37 / URL: http://jennistarstable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback