Vill visa bilder från...

...howrse! Var såå inne typ ett tag, 2 år kanske.
Nu typ...hatar jag howrse(KANSKE INTE HATAR! Men ni fattar... XD)...det är VÄRKLIGARE, ROLIGARE på SS!! VÄRKLIGEN!! :DDD
Jag vill visa mina bilder:
 
NR.1
En avatar...:)
 
 
NR.2
2:a
 
NR.3
3:e
 
NR.4
En till! (Ritad men inte jag!)
 
NR.5
Såååå söt tycker jag.:)
 
NR.6
En "Guldäpple häst!"(Guldäpple hästar är sånna som man kan ha bakrund på! Samtidigt mycket fianre! C;)
 
NR.7
SÖÖT! <333
 
NR.8
Cool, söt i utseendet! ;)
 
NR.9
Denna var populärast när jag höll på. Kanske ni förstår?

VILKEN VAR FINAS!?
Det står nummer! ;) Komentera!! VAR INTE FEGA! ;)

/
 
  

Kommentarer
Postat av: abbie rainlee

jag tyckte om Nr 4 och Nr 9

Svar: Vad KUUUL att du SVARA!! <333
Bella None

2012-07-28 @ 13:27:22 / URL: http://starstablepets.blogg.se
Postat av: Jasmine Lighthill

Nr 4 och nr 8, howrse är tråkigare än msp(movie star planet!);-)

Svar: TILL OCH MED DET SPELET! O.O Aja...xD Har spelat på Ciccis profil. Kul med att göra videos!! xDDD 8DDD
Bella None

2012-07-28 @ 21:51:30 / URL: http://wwwjjstarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback