Alli...

...FYLLER ÅR IDAG! :D Jag är ju med i SF(Silver Fighters) så vi gratta de henne. Eller ja, bara en del personer från SF! Här kommer bilder:
 
Här stod vi och väntade på att Alli och Gilli skulle komma! Gilli skulle hämta Alli till cafeét i FP.
Sedan när de kom så skulle vi hoppa fram och säga GRATTIS ALLI!!
 
- TACK ALL SÖTA! <3 skrek Alli.
Ja, vi var ju söta! <3 ;P Men hon är bara en god vän så detta var ju ingenting. Hon skulle gjort samma sak. :)
 
Här sitter jag och Alli och väntar på tårtan! xD
 
Ojdå Jenni! Hon hamnade utanför filten! xD
 
Flyttade på mig. Hamnade brevid bästisen Gilli. <33 Detta är till dig GILLI!! <3333
 
Har äter vi.....
 
Detta är till dig Alli, om du ser det!:
 
 
GRATTIS ALLI! :D DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA
KLUBB ÄGAREEE!! <333
 
Vill ni se bloggen så ska du söka på: www.aliciastarstable.blogg.se
 
Ha det bra alla!
 
/
  
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britty Kitty =^0^=

Bästisen gill? :-P

Svar: Ja, vi är liksom bästisar på SS. Men har Ellen Sealand också. Desamma med dig! Du har ju Gilli som bästis, som jag! xD
Bella None

2012-07-25 @ 11:15:00 / URL: http://brittycourty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback